Medlemsskab

MEDLEMSSKAB

Som medlem er der gratis adgang på Ringsted Museum & Arkiv mod fremvisning af gyldigt medlemskort. – For alle andre museer under Museum Vestsjælland (MVE) giver medlemskortet 50% rabat på indgangen. Ligeledes gives der 10% rabat på visse varer i museumsbutikkerne. Der gives ikke rabat på nedsatte varer.

Se hvilke museer som hører under Museum Vestsjælland nedenfor:

Kalundborg Museum  -  Holbæk Museum  -  Odsherred Kulturhistoriske Museum  - Odsherred Kunstmuseum  -  Malergården  -  Ringsted Museum og Arkiv

Sorø Museum  -  Slagelse Museum  -  Skolemuseet i Flakkebjerg  -  Skælskør Bymuseum

Prisen for medlemsskab er kr. 150,00 om året  (Gælder også for par)

For Virksomheder/Institutioner kr. 1.000,00  -  Se hvilke virksomheder og institutioner der støtter Museumforeningen under siden med LINKS

Firmaets medlemskort giver adgang til to personer pr. gang - kortet kan anvendes af hele personalet på skift.

Ønsker du medlemsskab anvend venligst nedenstående formular, eller ved henvendelse på Museet, eller ved at kontakte formand eller kasserer.

Du kan også hente Museumsforeningens folder, hvor du kan læse mere om Museumsforeningen, følg dette LINK for at hente folderen

VIGTIGT!

Skriv venligst dit fulde navn i rubrikken navn

Besked feltet bedes udfyldt med adresse.